Klantenservice

Op deze pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Je kan contact opnemen met de klantenservice voor het antwoord op jouw vraag.

E-mail: info@hazy-standard.nl Of chat via de website! Zie hiervoor de chat button onderin.

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt jouw online bestelling op diverse manieren betalen. Bekijk hieronder het overzicht van betaalmethodes die we accepteren.

  • • iDEAL
  • • Klarna*- Wil je liever achteraf betalen? 
  • • Paypal – Betaal makkelijk je online bestelling met je Paypal account.
  • • Mastercard – Betaal jouw bestelling via je Mastercard door je creditcardnummer, vervaldatum en veiligheidscode in te voeren.
  • • VISA – Betaal jouw bestelling via je VISA door je creditcardnummer, vervaldatum en veiligheidscode in te voeren.
  • – Bancontact – Onze Belgische klanten kunnen de betaling veilig en vertrouwd voldoen via Bancontact

 


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Ik verzend het product (indien op voorraad) binnen 1 tot 2 werkdagen. Gaat het om een gepersonaliseerd product dan duurt het ongeveer 5 werkdagen. Wil je zeker weten hoe lang het duurt, omdat het bijvoorbeeld om een cadeau gaat? Neem dan van te voren contact op met info@hazy-standard.nl om te mogelijkheden te bespreken.

 

Wat zijn de kosten van de verzending?
Je kunt in de webshop kiezen voor verschillende aflevermethodes. Deze hebben ook allemaal andere verzendkosten, zie hieronder een klein overzicht.
– Ophalen in Leeuwarden gratis
– Laten bezorgen via DHL vanaf €3,95

 

Wat is de levertijd van iedere bestelling?
Binnen Nederland is de levertijd vaak 1-3 werkdagen. Naar België en is dit meestal 5 werkdagen. Sommige producten hebben echter een langere levertijd. Wil je meer informatie kijk dan op de website van de desbetreffende verzenddienst.

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling:
Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent. Ik kijk graag hoe ik dit voor je kan oplossen. Stuur ons een mail met beschrijving van je klacht op: info@hazy-standard.nl

Het is handig als je:
– je ordernummer noemt in het onderwerp
– een duidelijke beschrijving geeft van de klacht
– een foto bijvoegt (waar mogelijk)

 

Retourtermijn:
Is een item toch niet helemaal zoals verwacht? Dat kan natuurlijk gebeuren. Je hebt vanaf de ontvangstdatum 14 dagen de tijd om je pakketje met ongebruikte artikelen te retourneren behalve als het gaat om gepersonaliseerde sieraden, deze zijn uitgesloten van retournering. Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@hazy-standard.nl waarin je jouw naam, factuurnummer/ordernummer, item(s) en eventuele reden van retour doorgeeft.

Uiteraard moet het artikel in originele staat verkeren. Vergeet niet je factuur (of een kopie daarvan) met het pakketje van je retourzending mee te sturen. Op deze manier kunnen we je retour het snelst verwerken. Het verwerken van je retour duurt maximaal 1 a 2 werkdagen na ontvangst van het artikel. Zodra je retour is verwerkt ontvang je van ons een mailtje. Daarna duurt het meestal een paar werkdagen voordat je geld is teruggestort.

De retourkosten worden niet vergoed. Deze zijn voor eigen rekening.

 

Kan ik de producten ook in het echt bekijken?
Ja dit kan op afspraak! Ook is het mogelijk om de producten in Leeuwarden te komen afhalen. Dit kun je tijdens het afrekenen aanvinken bij de bezorgopties (neem na de bestelling contact op met ons om een afspraak te maken).